Ekonomi

Eker ambalajında ​​’otizm’ farkındalığı

BURSA (İGFA) –“İşgücüne Otizmli Bireyler” istihdam modeliyle otizmli gençlerin iş hayatına katılmasını sağlayan Eker Süt Ürünleri, bu yıl da Otizm Farkındalık Ayı olarak kabul edilen Nisan ayında gözde ürünlerinin ambalajlarını değiştirdi. önceki yıllarda olduğu gibi.

Özel tasarım ambalajlarıyla Nisan ayında raflardaki yerini alacak Eker; “Otistik çalışanlarımız da ürünlerimizin sizlere ulaştırılmasında katkı sağlıyor. Tebrikler!” mesajı verdi.

Tohum Otizm Vakfı danışmanlığında 2018 yılından beri sürdürdüğü iş modelinde 12 otistik çalışan hedefine ulaşan Eker, bu noktada çalışmalarını farklı bir boyuta taşıyor.

Eker’in özel temalı ambalajları; Otizm Farkındalık Ayı olarak kabul edilen Nisan ayında Kefir (1000ml), Ayran (1000ml – 300ml), Süzme Yoğurt (900g), Kova Yoğurt (2000g) ve Efsane Yoğurt (750g) ürün seçenekleri market raflarında tüketicilerle buluşacak.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu